FORUM Forum

Forum

P
Plieniej_Princess 26/05/2006 16:01

Droompjes

Ik had laatst een vage droom! Ik droomde dat ik in een soort kamer vol met blauwe balletjes lag, en al die balletjes moesten worden omgedraaid! Aaaaaaaaah om gek van te worden!!! Dus... mijn vraag... meer rare dromen?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

P
Plieniej_Princess 26/06/2006 23:07
Ik weet nog dat ik vannacht heel raar droomde... Maar dat is helaas alles wat ik nog weet...

N
Nina 27/06/2006 16:53
k ben de laatste dagen op een forum bezig en daar willen ze een forum meeting gaan houden en daar droomde ik over..:S k ken die hele mensen niet..:S

R
Rik 27/06/2006 23:28
Ik weet niet hoe het komt maar je heb van die mensen als je hun naam hoort moeten je altijd aan iets denken... IM bijvoorbeeld als ik haar zie of haar naam hoor dan denk ik gelijk aan bosjes... Ben opeens heeeel bang voor bosjes! en het kromme is, dat mens vind zichzelf helemaal de bom. Maargoed het gaat hier over dromen he... Opzich heel vaag.. Laatste weken als ik droom gaat het steeds over treinen:S Laats een hele vage droom..Moesten ergens uitstappen maar 1 of andere onverklaarbare rede miste we dat station.. en 1 iemand die mij op dat moment zo bekend voor kwam maar die ik achteraf niet eens kan.. niet eens wetend of hij bestaat... sukkelde voorover en juist toen kwam er een trein. Echt zo vaag en onverklaarbaar. laats ging ik met de trein samen met Paulien naar maastricht ik droom steeds over treinen echt krom snap er niks van

N
Nina 28/06/2006 08:14
haha misschien heb je een diepe en verborgen passie voor treinen

P
Plieniej_Princess 29/06/2006 09:46
Ghehehe Ik weet de laatste tijd 's morgens nooit meer wat ik die nacht heb gedroomd. Naja, dan is het vast niet belangrijk

P
Plieniej_Princess 29/06/2006 20:22
De ene site geeft trouwens een hele lange uitleg over dromen met treinen:

Trein Dromen over een trein met veel rijtuigen voorspelt dat u een reis zult maken. Als u droomt in een trein te zitten die zich zonder rails voortbeweegt wijst dat erop dat u zich zorgen zult maken over iets wat u uiteindelijk voordeel zal opleveren. Dromen over goederentreinen voorspelt veranderingen waar u beter van zult worden. Een droom over een slaaptrein voorspelt dat uw streven naar rijkdom wordt gevoed door het hanteren van zelfzuchtige principes die u onder controle dient te houden. Als u zich in een droom bovenop een slaapcoupé bevindt zult u een reis maken met een onplezierige medereiziger met wie u geld zult uitgeven dat beter besteed had kunnen worden; u dient deze persoon te mijden. Dromen dat u in de verkeerde trein zit geeft aan dat u op het punt staat de verkeerde weg te kiezen om iets te bereiken. Evalueer hetgeen waar u mee bezig bent om de juiste weg te vinden.

De andere houdt het korter: Trein (sym.) De collectieve en individuele levensreis. Reizen tussen gebeurtenissen.

Dus... ik vind het altijd wel grappig om op te zoeken, maar ik heb nou nog steeds geen idee wat het nou betekent En ik weet eigenlijk ook niet of er een boodschap achter dromen zit... Ik bedoel, af en toe is het zo vaag... Maar af en toe heb ik ook wel eens als ik die uitleg lees van goh, dat zou nog best wel eens kunnen wezen... Best vaag!

P
Plieniej_Princess 03/07/2006 09:27
Jeej, ik weet weer wat ik had gedroomd. Het ging over school, vast omdat het bijna vakantie is Maar ik droomde dus dat ik op school rondliep, en ik had 3 uur gehad. Toen ging ik maar naar huis en toen ik thuiskwam was er een demonstratie in de straat. Ik weet niet meer precies waar de mensen voor demonstreerden, ik weet alleen nog dat de buurvrouw die Duits is tegen haar kinderen (mijn oppaskids) zei dat Lehman, de Duitse keeper, er ook rondliep. Ik kwam thuis en toen keek ik in mijn agenda, toen zag ik dat ik eigenlijk nog school had, namelijk gym en mentoruur. Voor gym kwam ik sowieso al te laat, en toen was ik opeens weer op school. Ik kwam iemand tegen waarmee ik op de basisschool had gezeten, en die vroeg zo "hoi, hoe gaat het?", maar ze leek zich niet te intresseren naar wat ik zei want ze keek meteen weer de andere kant op en liep door. Dus ik liep ook maar door, nog een bekende, en die zei onverstaanbaar "hoi". Ik liep dus nog maar een stukje door, toen kwam ik in een hele grote ruimte. Rosa was er ook en die keek niet echt blij. Meneer Poelwijk, mijn leraar Nederlands van het afgelopen jaar, ging het mentorpraatje houden. Maar hij vertelde meer over zichzelf; dat we één of ander verslag bij moesten houden en dat we op kamp gingen het volgende jaar. En dat hij dat deels georganiseerd had, met natuurlijk veel sport erin, omdat hij daar voor geleerd had. Hij was verbaasd dat niemand wist dat hij had geleerd voor gymleraar. Dus dat vertelde hij, en ook dat hij science had gestudeerd en dat Nederlands meer een hobby van um was, maar omdat ze alleen leraren Nederlands vroegen, is ie daar maar les in gaan geven. Echt heel vage droom, ik snap er geen hol van 't Slaat gewoon helemaal nergens op.

N
Nina 03/07/2006 23:05
hmm.. ik droomde laatst dat al mijn vrienden me niet meer herkende.. niemand herkende me eigenlijk.. heel vreemd.. misschien konden ze me ook wel niet zien.. dat zou heel wat verklaren.. :S

P
Plieniej_Princess 03/07/2006 23:07
Ik had net iets heel engs... Naja, eng Het was opzich wel weird.. Ik zat dus bij KSM, zoals elke maandagavond, en opeens had de rij voor me een gesprek met de dirigent, en ik wist gewoon al precies wat ze gingen zeggen... Echt letterlijk!

P
Plieniej_Princess 03/07/2006 23:08
Dat kwam dus omdat ik dat gesprek volgens mij al een keer 's nachts in mijn droom heb meegemaakt... Ik vond ut echt apart. Maar ik heb het wel vaker, dan lijkt een situatie heel bekend..

M
Miii_Irisjuh,,,* 04/07/2006 16:56
Juhkk, das idd wel altijd errug eng!

Weet je wat ik oowk eng vind...

Soms lig je dan in bed, en dan ineens lijkt het net of je er door heen zakt!!

Dan schrik je je oowk dood... of hebbe jullie da nooit??

N
Nina 05/07/2006 09:01
dat heb ik wel es letterlijk die plankjes bij mijn bed liggen niet allemaal evengoed vast

P
Plieniej_Princess 05/07/2006 20:01
Mijn bed kiepert ook wel eens Gelukkig nooit midden in de nacht! Maar inderdaad, soms lijkt het net of je echt valt. Dan droom je dat ofzo en dan maak je in het echt ook een valbeweging, iig net of je jezelf probeert op te vangen... Ook vaag idd!

P
Plieniej_Princess 06/07/2006 10:01
Vannacht had ik ook een vage droom; ik droomde dat we in één of ander vaag horrorhuis zaten. Daar gingen we heen met KSM, maar er waren ook andere mensen; eigenlijk heb ik alleen Ted van KSM gezien, en verder Cherryl, mijn moeder, Rik en meneer Odijk en meneer Nissink. Het huis was verdeeld in allemaal kamers en overal was wat anders te zien. Zo was er in één van de kamers een soort afgrond gemaakt. Als je op een bepaalde manier keek, kreeg je alleen geel licht in je ogen ofzo, en dan zag je alleen nog maar zwart met gekleurde streepjes. Toen ik dat zag, zakte in op de grond, maar Cherryl viel over de rand van de afgrond. Meneer Nissink sprong er achter aan en meneer Odijk wankelde. Hij werd vastgegrepen door de andere mensen zodat hij niet om kon vallen. We liepen door naar andere kamers. Af en toe raakten we iemand kwijt, maar ik wist niet wie dat was dus opzich deed me dat weinig. We kwamen in kamers met schoenen en rare geluiden. Opeens was Rik kwijt en dat vond ik dus helemaal niet leuk. Mijn moeder en ik dachten dat hij al was doorgelopen dus gingen we de volgende kamer in. Ik danste eerst nog maar met Ted, dat was echt heel vaag, het was een KSM lied op de melodie van iets van Feyenoord... Uhl Maar goed, we liepen dus verder door en we kwamen met een lift bij de uitgang. Nog altijd geen vriendje te zien... Toen ben ik heel even wakker geworden, volgens mij omdat mijn moeder me gedag kwam zeggen want die ging te werk, en toen ik vervolgens weer sliep, was Rik er wel weer. Deze droom is op zich ook best vaag, aangezien ik al eens eerder in dat huis ben geweest in mijn droom. Ik herinner me trouwens nu pas weer dat het ook nog een heel gedoe was om daar te komen. We moesten heel lang lopen en allemaal rare afslagen nemen. En volgens mij was Rik's vader toen ook nog mee... Maar ik weet niet meer wat hij dan voor rol heeft gespeeld in het geheel.

N
Nina 06/07/2006 10:08
vaag.. ben ik ff blij dat ik er niet bij was.. anders was ik volgens mij ook kwijt geweest..

P
Plieniej_Princess 06/07/2006 10:18
Jah idd.. Best vaag dat je af en toe mensen kwijtraakt in een droom. En meestal de mensen die je niet mag, die blijven wel bij je... Misschien is het jusit iets dat je bang bent om de mensen die je mag kwijtraakt ofzo... Of niet? Volgens mij probeer ik altijd achter elke droom iets te zoeken, maar misschien klopt er geen hol van Ach, ik ben iig lekker bezig

N
Nina 06/07/2006 10:35
ja idd, als je maar bezig bent.. dan komt t allemaal wel goed.. ga bijv. bollenpellen

P
Plieniej_Princess 10/07/2006 10:44
Tsss pfff gggg

Vannacht was ook weer apart. Ik had het echt zo warm! En ik had allemaal rare gedachten en ik kon niet slapen en het was gewoon niet leukk! Ik heb dus uit verveling nog maar anderhalf uur puzzeltjes liggen maken. Ik kwam er achter dat ik 's nachts veel sneller sudoku (als in het werkwoord sudoku-en, bestaat dat? ) dan overdag! Maar goed... Ik had nu ook echt nix beters te doen, misschien kwam het daar wel door Maar toen ik eindelijk in slaap viel, zo rond een uur of 5, droomde ik zo raar... Ik kwam Rik tegen, in iets dat op het Streekhof leek. Ik wilde um een knuffel geven, maar er zat een vogeltje op zijn schouder, dus die pakte ik er van af. We gingen op zoek naar de dierenwinkel om te kijken of die nog een vogel wilde. De dierenwinkel was opeens weg, maar toen kwamen er 2 vrienden van Rik (Frank en Tom R ) en die deden iets met de muur en toen was de dierenwinkel er wel. Dus wij naar binnen, en die man zei dat ze alleen mannetjesvogels met rode veertjes aannamen, en dat was deze niet. Dus wij naar een CD-winkel om het daar te vragen. Iris was er ook ineens. Daar wilden ze um ook niet. Toen besloten Iris en ik die vogel maar mee naar huis te nemen. We gingen langs een andere hele kleine skrale dierenwinkel, waar de beesten in veel te kleine hokjes zaten. We kochten een klein kooitje om de cavia in te vervoeren. Cavia? De vogel was opeens een cavia geworden. Het was 10 voor 9 en we besloten dat we nog hooi voor dat beest nodig hadden dus we gingen nog snel naar de Deen. Daar was de indeling verandert, dus we moesten effies zoeken. En dat was het...

Dus weer een vage droom die ik niet snap... En ik vind het vaag dat ik ze tot in de detail onthou... Naja

P
Plieniej_Princess 11/07/2006 17:31
Vannacht onweer! Nooohhh Maar weet niemand anders meer wat hij/zij gedroomd heeft?

P
paul 11/07/2006 18:24
jaaah over im dromen is niet echt fijn dat geef ik toe

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 123
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |